کد خبر: ۶۹۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۲۷۸
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به ورود دوباره موج سرما و هشدار هواشناسی در زمینه ریزش برف و بارش باران و تگرگ ، توصیه می شود مسافران از سفرهای غیرضرور بپرهیزند.
برف و باران در جاده های همدان / مسافران از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند
به گزارش خبرداغ ،سرهنگ رضا عزیزی  اظهار کرد: طبق نظر کارشناسان هواشناسی نقاط مختلف این استان تا روز شنبه آینده ، برفی و بارانی است.
وی تاکید کرد: مسافران و شاغلان در حوزه حمل و نقل با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما و ریزش برف و بارش باران باید با آگاهی کامل از وضعیت جوی اقدام به سفر کنند.
وی افزود: افرادی که از سایر نقاط کشور قصد تردد از جاده های این استان را دارند می طلبد با توجه به برفگیر و سخت گذر بودن گردنه های همدان، سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: مسافرانی که قصد تردد از همدان به سایر نقاط کشور را دارند در صورت ضرورت سفر، ابتدای صبح حرکت خود به سمت مقصد آغاز کنند.
به گزارش ایرنا سرهنگ عزیزی تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ، آذوقه، لباس گرم و جیره خشک برای داشتن سفری ایمن ضروری است.
وی گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی بوده و عوامل پلیس راه ضمن اعمال قانون خودروهای فاقد زنجیرچرخ از تردد آنها در زمان ریزش برف و لغزنده بودن سطح جاده جلوگیری می کنند.
وی تاکید کرد: هنگام برودت هوا و بارش برف باید ظرفیت باک وسایل نقلیه تکمیل باشد تا در صورت گیر کردن در برف و کولاک سرنشینان خودرو بتوانند خود را گرم نگداشته و به علت سرما یخ نزنند.
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: