کد خبر: ۶۹۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
تعداد بازدید: ۵۰۰
مرکز هماهنگی و اطلاع رسانی آلودگی هوای اصفهان با صدور اطلاعیه ای از شهروندان خواست در اقدام هایی که منجر به کاهش آلودگی هوا می شود، مشارکت کنند.
شهروندان در اقدام هایی که منجر به کاهش آلودگی هوا می شود، مشارکت کنندبه گزارش خبرداغ،این مرکز عصر دوشنبه در اطلاعیه ای با اشاره به کیفیت ناسالم هوای اصفهان برای گروه های حساس اضافه کرد: باتوجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ادامه سکون یا پایداری هوا تا اوایل روز پنجشنبه که شرایط را برای افزایش غلظت آلاینده ها فراهم می سازد از شهروندان درخواست می شود ضمن رعایت توصیه های مرکز بهداشت استان که از رسانه ها اعلام می شود، دراقدام هایی که به کاهش آلودگی هوا منجر می شود مشارکت فعال نمایند.
در اطلاعیه این مرکز که در اداره کل محیط زیست استان مستقر می باشد، آمده است: براساس شاخص کیفی هوا، وضعیت کیفی هوای شهر اصفهان امروز (دوشنبه) با میانگین 132 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است . 
به گزارش ایرنا،مرکز هماهنگی و اطلاع رسانی هوای استان اصفهان اضافه کرد: بدیهی است اقدام های بازدارنده درافزایش آلاینده ها از سوی فعالان در بخش صنعت و معدن همچنین واحدهای خدمات شهری شهرداری و پلیس راهور اصفهان طبق مصوبات پیشین کارگروه ویژه شرایط خاص آلودگی هوا مستقر در اداره کل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعمال خواهد شد.
این مرکز از شهروندان خواست به جز در موارد ضروری از تردد در سطح شهر خودداری کنند و در این شرایط به گروه های حساس شامل کودکان، سالمندان، بیماران قلبی، ریوی و بانوان باردار توصیه کرد در حد امکان از منزل خارج نشوند. 
بر اساس شاخص آلودگی هوا، این شاخص از 0 تا 50 هوای خوب، 51 تا 100 هوای متوسط ، 101 تا 150 ناسالم برای گروههای حساس، 151تا 200 ناسالم، 201تا 300 خیلی ناسالم، 301تا 500 خطرناک است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: