کد خبر: ۶۹۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
تعداد بازدید: ۴۱۰

"به نام خدا"


فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و ذریه بزرگوارش حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام بر تمامی مسلمانان و شیعیان جهان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش  تسلیت باد.

پيامبر گرامي اسلام سفیر هدایت و مکمل مکارم اخلاق بود و رسالت سراسر رحمتش، مسير زندگي انسان را از جهل و خرافه پرستي به سوي تفكر و تعقل و مهر ورزي تغيير داد و از سلاله اين رسول مهرباني و نور ستارگان پر فروغي در آسمان  امامت درخشيدن گرفت كه بشريت را به سعادت و سلامت دنيا و آخرت رهنمون شدند.   

زندگاني پر باركريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي عليه السلام كه با صبر و برد باري تمامي توطئه ها ي معاندان را باطل ساخته و همچنين حضرت امام رضا عليه السلام  كه در دوران خفقان و ظلم و جور با برگزاري جلسات مناظره و مباحثه به ترويج احكام الهي  پرداختند، هر دو زيباترين جلوه هاي ايثار را براي حفاظت از شان و عظمت نهال نو پاي اسلام به تصوير مي كشند. اماماني كه پيروان راستينشان در ايام محرم و صفر و در اين روزهاي حزن انگيز بر حقانيت و مظلوميت آنان اشك ماتم مي ريزند.

در جزيره كيش نيز خواهران و برادران مسلمان با بر پايي گسترده مراسم سوگواري در غم شهادت رسول مكرم اسلام و اين دو امام همام عزاداري كرده و فضای جامعه را به نور ولایت نورانی و به عطر معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، معطر خواهند كرد.

در پايان ضمن عرض تسليت مجدد به همه مسلمانان جهان و هموطنان به ويژه مردم مومن و خدا جوي جزيره زيباي كيش از خداوند منان سر بلندي و سعادت تمامي مسلمانان جهان را مسئلت دارم.

علي اصغر مونسان

رئیس هیئت مدیره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد کیش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: