کد خبر: ۶۹۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۴۴۷
لژیونرهای جوان ایرانی در فوتبال اروپا همچنان به درخشش خود ادامه می دهند.
ادامه درخشش لژیونرهای جوان ایران در اروپا؛ هم آزمون گل زد هم جهانبخشبه گزارش خبرداغ ، هنوز زمان زیادی از درخشش خیره کننده سردار آزمون در لیگ قهرمانان آسیا نگذشته که مهاجم ایرانی باز هم در ترکیب روستوف درخشید.

 

این تیم روسی در ادامه هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ روسیه، در ورزشگاه خانگی خود میزبان آنژی بود و با 2 گل به پیروزی رسید. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی در دقیقه 41 گل اول تیمش را با پای راست به ثمر رساند.

 

سعید عزت‌اللهی دیگر بازیکن ایرانی روستوف در این بازی به میدان نرفت. روستوف با این برد 24 امتیازی شد و تا رده پنجم صعود کرد.

 

در هفته چهاردهم لیگ هلند هم آلکمار میهمان هراکلس بود و با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید. در این بازی علیرضا جهانبخش در دقیقه 83 وارد میدان شد و موفق شد در دقیقه 90 گلزنی کند. آلکمار با این برد 24 امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد.

 

در دیگر دیدار هرنفین میزبان آژاکس بود و با یک گل شکست خورد. رضا قوچان نژاد در این بازی 90 دقیقه در ترکیب تیمش بود اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: