کد خبر: ۶۹۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
تعداد بازدید: ۲۴۰
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: براساس تحلیل نقشه های هواشناسی، از امروز بتدریج از سرمای هوا در غالب مناطق کشور کاسته می شود و روند ملایم افزایش نسبی دمای هوا تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت.
روند افزایش ملایم دمای هوا تا اواخر هفته درغالب مناطق کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، با توجه به شکل گیری جریانات جنوبی در سواحل دریای خزر، روند نسبی افزایش دما نسبت به سایر مناطق کشور به ویژه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته محسوس تر خواهد بود.

با تداوم فعالیت سامانه بارشی، در دو روز آینده در استان های بوشهر، شرق و شمال خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و فارس بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در این مناطق دوراز انتظار نیست.

همچنین در دو روز آینده در مناطق غربی و شمالی استان استان های کرمان و هرمزگان، جنوب استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری شاهد بارش های پراکنده خواهیم بود و در این مدت بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف پیش بینی شده است.
از طرفی پایداری و سکون نسبی هوا افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نیمه شمالی کشور نظیر تهران و کرج را در پی خواهد داشت و انتظار می رود تا سطح ناسالم برای گروه های حساس افزایش یابد.

وزش باد به نسبت شدید امروز نیز در بخش هایی از جنوب شرق کشور بویژه استان هرمزگان ادامه خواهد داشت که در برخی از نقاط با گرد و خاک همراه است.
انتظار می رود از بعد از ظهر امروز از میزان سرعت باد در این مناطق کاسته شده و امروز شرق خلیج فارس و امروز و فردا غرب دریای عمان نیز مواجی باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: