کد خبر: ۶۹۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: برف و یخبندان 48 ساعت گذشته( از زمان شروع برف و یخبندان ) در این استان افزون بر یک هزار خودرو را در جاده ها زمین گیر کرد.
زمین‌گیرشدن هزار خودرو د رجاده‌های مازندرانبه گزارش خبرداغ ،مجتبی اکبری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این مدت به حدود 5 هزار مسافر گرفتار در برف ویخبندان خدمات رسانی کردند.

وی اضافه کرد: در این مدت بیش از 300 نفر از مسافران داخل خودروها نیز در مناطق مختلف اسکان داده شدند و خدمات اولیه به این مسافران ارایه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت که 32 پایگاه این نهاد برای خدمات رسانی به مسافران در جاده های برفگیر استقرار یافت و 150 نیرو با 32 دستگاه آمبولانس در این پایگاه ها به مردم خدمات می دهند.

اکبری اظهارداشت: همچنین 22 پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر مستقر در داخل شهرها نیز برای خدمات رسانی و پشتیبانی به نیروهای مستقر در جاده های برفگیر به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان مازندران نیز همانند سایر نیروهای خدمات رسانی به صورت شبانه روزی با تمام تجهیزات و امکانات در جاده ها حضور دارند.

به گفته وی شهروندان در صورت نیاز به خدمات امداد و نجات می توانند با شماره 112 تماس بگیرند.

مازندران سه هزار و 700 کیلومتر جاده برفگیر دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: