کد خبر: ۶۹۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
تعداد بازدید: ۵۲۷
درخواست همیاری شهرداری تهران از مردم؛
سرماى هوا و بارش برف همواره براى عموم مردم از لذت هاى زمستانى محسوب مى شود، اما در اين ميان هستند گروه هايى كه سرماى ناگهانى هوا موجب نگرانى و دردسرشان مى شود؛ كسانى كه سرپناهى ندارند تا شب هاى زمستانى شان را در گرماى آن به صبح برسانند.
در سرما کارتن خواب دیدید، به این شماره زنگ بزنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از شهر ، سرماى هوا و بارش برف همواره براى عموم مردم از لذت هاى زمستانى محسوب مى شود، اما در اين ميان هستند گروه هايى كه سرماى ناگهانى هوا موجب نگرانى و دردسرشان مى شود؛ كسانى كه سرپناهى ندارند تا شب هاى زمستانى شان را در گرماى آن به صبح برسانند.
 
سال ها پيش بارش سرمای هوا و بارش برف موجب مرگ برخى از افراد بی سرپناه و کارتن خواب بود، اما امروز به يارى خداوند و به همت شهردارى تهران ديگر شاهد اين اتفاقات ناگوار نيستيم.

در همین رابطه رضا قديمى ضمن اعلام آمادگی نسبت به ساماندهی افراد کارتن خواب در شب های سرد زمستان می گوید: براى حمايت از آسايش افرادى كه شب هايشان در كوچه ها و خيابان هاى شهر به صبح مى رسد، آمادگی کامل داریم و مددسراهای تهران امکان خدمات رسانی دارند.

وی ادامه می دهد: شهروندان نيز در صورت رويارويى با مواردى از اين دست، با شماره ى ١٣٧ تماس بگيرند تا مراتب انتقال اين افراد به مددسراهای تهران طى شود.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی پیشتر در گفت و گو با خبرنگار شهرنوشت از افزایش  20 درصدی مراجعان به مددسراها همزمان با ورود موج اول سرما در پایتخت خبر داد و بر شبانه روزی شدن فعالیت مددسراها تا پایان زمستان تاکید کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: