کد خبر: ۶۹۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۵۶۳
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محورهای هشت استان کشور خبر داد.
به گزارش خبرداغ،سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا،  درباره آخرین وضعیت جوی‌جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور هم اکنون در اکثر محورهای استان‌های تهران، قم، اردبیل، همدان و مرکزی شاهد بارش برف هستیم.

وی با بیان اینکه در محور تالش رشت و رشت قزوین در استان گیلان نیز بارش برف گزارش شده است، گفت: همچنین محور اسالم به خلخال در این استان نیز برفی است.

رحمانی با اشاره به وضعیت بارش برف در محورهای استان مازندران نیز اظهارکرد:  هم اکنون در ارتفاعات محورهای کیاسر، کندوان، فیروزکوه هراز و بهشهر شاهد بارش برف هستیم.

به گفته وی محور شاهرود - آزادشهر در محدوده توسکستان استان سمنان و همچنین گردنه خوش ییلاق در محور شهمیرزاد فولادمحله این استان برفی است و تردد در محور شهمیرزاد فولاد محله تنها با زنجیرچرخ ممکن است.

رحمانی افزود: در ارتفاعات محور آوج کوهیین و الموت در استان قزوین نیز مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در اکثر محورهای دو استان گیلان و مازندران نیز بارش برف گزارش شده است، گفت: در دیگر محورها مشکل جوی خاصی گزارش نشده و تنها محور مسدود نیز محور شمشک به دیزین است.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: ترافیک از مرز مهران به ایلام پرحجم و روان است.

وی ادامه داد: در محورهای قزوین کرج و کرج تهران نیز در محدوده‌های فردیس، کلاک و گرم‌دره ترافیک سنگین است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: