کد خبر: ۶۹۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۸۰۴
دو نوجوان ۱۵ ساله مادر و دختری را در خانه شان واقع در اسپالدینگ، لینکلن‌شر به قتل رساندند.
به گزارش خبرداغ،یک دختر و پسر ۱۵ ساله مادر و دختری را در برابر چشم یک دیگر مورد اصابت ضربات چاقو قرار دادند و سپس آنها را روی تخت خواب شان با بالش خفه کردند.

 

اجساد مادر ۴۹ ساله و دختر ۱۳ ساله اش به مدت ۳۶ ساعت غرق در خون در تختخواب های شان رها شده بود در حالی که قاتلان در طبقه پایین در حال تماشای فیلم بوده اند. بعلاوه این زوج بعد از ارتکاب قتل در خانه مقتولان رابطه غیراخلاقی نیز باهم داشتند. پسر نوجوان بعد از دستگیری دو فقره قتل را پذیرفته و دختر نوجوان نیز اذعان داشته تنها در وارد کردن ضربات چاقو مشارکت داشته است. در جلسه دادگاه عنوان شده که این دو نوجوان در زمان وقوع قتل در حالت مستی بسر می بردند و حرکات شان غیرارادی بوده است. با توجه به سن پایین این دو نوجوان رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد.

ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: