کد خبر: ۶۹۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۱۱۳۸
رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از بازنشستگی و پایان خدمت ۳۹ هزار فرهنگی در سال جاری خبر داد و گفت: 7000 نیرو در آستانه بازنشستگی نیز به علت نیاز دستگاه کماکان در آموزش و پرورش ادامه خدمت می‌دهند.
به گزارش خبرداغ ،اسفندیار چهاربند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش اظهار کرد: در حال حاضر ساماندهی نیروی انسانی در مدارس مطابق نرم‌ها و شاخص‌های موجود انجام شده است و مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

وی افزود: علاوه بر این، امسال مجوز برای جذب نیرو صادر و آزمون استخدامی مربوط نیز چند روز گذشته صادر شد. بر این اساس ۱۰ هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها در رشته‌هایی که ما اعلام کردیم جذب می‌شوند. این افراد بر اساس سهمیه محل خدمت پذیرش می‌شوند و پس از طی دوره یکساله و شرکت در آزمون جامع به استخدام پیمانی آموزش و پرورش در می‌آیند و به محل خدمت اعزام می شوند.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع  انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش درباره تعداد بازنشستگان فرهنگی در سال جاری نیز عنوان کرد: امسال بنا بود حدود ۴۶ هزار همکار فرهنگی بازنشسته شوند که تا امروز ۳۹ هزار نفر بازنشسته شده‌اند و هفت هزار نفر به علت نیازی که دستگاه داشته کماکان ادامه خدمت می‌دهند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
0
0
جوان کشور بیکارند متاسفانه شما هنوز دست از صندلی ریاست نمی کشید در حالی که هیچ شایستگی مدیریتی هم ندارید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: