کد خبر: ۶۹۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۰
فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از کشف 3200 ثوپ پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون ایویکو در این شهرستان خبر داد.
کشف یک میلیارد البسه قاچاق در خاتمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سرهنگ «علیرضا صالحی» با اشاره به این‌که مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اجرای فرماندهی انتظامی استان یزد است،‌ اظهار کرد: دیروز مأموران ایست و بازرسی هرات در راستای اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق به یک دستگاه کامیون ایویکو که از شرق کشور عازم شهرستان بابل بود مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، 3200 ثوپ انواع البسه خارجی قاچاق به وزن یک تن و 750 کیلوگرم که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بود کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد ریال برشمرد و افزود: اجرای این گونه طرح‌ها یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی و مبارزه با قاچاق کالا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: