کد خبر: ۶۹۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۲
وزنه‌بردار نوجوان ایران پس از کسب مدل برنز آسیا بیان کرد: قطعاً اگر میدان بین‌المللی بیشتری را تجربه کرده بودم، می‌توانستم حتی خیلی بهتر از این نتیجه بگیرم با این حال برای من توکیو و کسب این مدال خاطره‌ای شیرین و به یاد ماندنی به جای گذاشت.
وزنه‌بردار نوجوان ایران: کسب مدال برنز آسیا خیلی برایم اهمیت داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، اسحاق ذعاب پس از کسب مدال برنز مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان آسیا بیان کرد: اولین رقابت‌ برون‌مرزی بود که من موفق شدم درآن شرکت کنم. تا کنون هیچ میدان بین‌المللی را تجربه نکرده بودم همین موضوع باعث شد یک مقدار استرس داشته باشم و نتوانم درست خواسته‌های کادرفنی را روی تخته پیاده کنم.

ذعاب ادامه می دهد: کسب همین مدال برنز برایم خیلی اهمیت داشت، زیرا خوشحالم که موفق شدم برای اولین‌بار و در نخستین حضور بین‌المللی‌ام صاحب مدال آسیایی شوم. مسئولان فدراسیون، آقای برخواه، خورشیدی و امینی‌فرد در این مدت خیلی برای ما زحمت کشیدند و خوشحالم که با این مدال پاسخ زحمات تمامی این عزیزان را دادم. شرایط مسابقات بد نبود، ولی برای من توکیو و کسب این مدال خاطره‌ای شیرین و به یاد ماندنی به جای گذاشت که قطعاً همیشه از یادآوری آن خوشحال می‌شوم. قطعاً اگر میدان بین‌المللی بیشتری را تجربه کرده بودم می‌توانستم حتی خیلی بهتر از این نتیجه بگیرم.

حسین سلطانی وزنه‌بردار ملی‌پوش زنجانی تیم ملی نوجوانان درمورد اینکه چرا نتوانست موفقیت جهانی‌اش را در دوئل آسیایی تکرار کند، گفت: بدلیل سرماخوردگی بدنم چند روزی بود افت شدید داشت و نتوانستم آنطوری که باید مهیای حضور در مسابقه شوم. به همین دلیل وقتی می‌خواستم وزنه را خصوصاً در حرکت دوضرب بالای سرم ببرم، سرم گیج می‌رفت و تعادلم را از دست می‌دادم. کادرفنی برایم عالی وزنه انتخاب کرد، اما این من بودم که نتوانستم بخاطر ضعفی که بدنم داشت زیر وزنه با قدرت قرار بگیرم.

سلطانی افزود: حقیقتاً شرمنده آقای برخواه، فدراسیون وزنه‌برداری و مربیان و مسئولان استان زنجان شدم که در این مدت خیلی برای ما زحمت کشیدند. امیدوارم در آینده با عملکردی بهتر در مسابقات پاسخگوی محبت های این عزیزان باشم.
سلطانی درخصوص میزبانی ژاپنی ها و شرایط سالن گفت: وضعیت تغذیه در توکیو خیلی خوب نیست، اما سالن مسابقات و مابقی شرایطی که میزبان برای پذیرایی از میهمانان خود درنظر گرفته نسبتا قابل قبول است . اما می شد بهتر از این هم مسابقات را برگزار کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: