کد خبر: ۶۹۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
تعداد بازدید: ۲۴۴
تارنمای روزنامه فرانسوی «لوفیگارو» از اعتراض شمار زیادی از کاربران توئیتر به انتخاب «دونالد ترامپ» به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا خبر داد.
اعتراض کاربران توئیتر به انتخاب ترامپدر واکنش به پیروزی دونالد ترامپ، بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی عکس پروفایل خود را با یک مربع سیاه تغییر داده اند.

استفاده از جملات کلیدی و هشتگ هایی همچون «رئیس جمهوری من نیست» (NotMyPresident#) از دیگر مواردی است که این کاربران معترض از آن بهره می گیرند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، در این میان گروه های فعال حقوق زنان و سیاه پوستان نیز با هشتگ هایی همچون TwitterBlackOut# اعتراض خود به نمایش گذاشتند.

روز گذشته نیز این روزنامه فرانسوی از شکل گیری هشتگ اعتراضی «من رای می دهم، برای اینکه» (IamVotingBecause #) در ارتباط با انتخابات آمریکا و اقبال گسترده مردم از این هشتگ خبر داد.

در این هشتگ توئیت هایی همچون «بزرگترین اعتراضی که امروز می توانید انجام دهید، رای دادن است...»، «من رای می دهم برای اینکه به دموکراسی، آزادی و ... معتقدم»، «من رای می دهم چرا که حاضر نیستم به کودکانم بگویم که دست روی دست گذاشتم تا یک آدم عوام فریب بیاید و رفاه ملی را تهدید کند» و «من رای می دهم برای اینکه هیلاری کلینتون فقیر هنوز در پنسیلوانیا برای تبلیغات هزینه می کند. ما چند هفته پیش به این نتیجه رسیدیم که هیلاری کلینتون متقلب تر از آن است که رئیس جمهوری آمریکا شود» را می توان مشاهده کرد.

دونالد ترامپ با عبور از حد نصاب 289 رای الکترال توانست هیلاری کلینتون رقیب دمکرات خود را کنار زده و با پیروزی قاطع رئیس جمهوری چهل و پنجم این کشور شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: