کد خبر: ۶۹۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
تعداد بازدید: ۲۴۸
باران، برف و تگرگ استان های تهران، اصفهان، لرستان، سمنان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی را فرا گرفت .
بارش باران و تگرگ همراه با رعد و برق شب گذشته شهر تهران را فرا گرفت و باعث بروز ترافیک سنگین دربسیاری از  معابر پایتخت شد.
 
به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، همزمان با بارش باران، ترافیک سنگین  و طولانی در خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر تهران تردد را با مشکل مواجه کرد. سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به  ایرنا گفت: مأموران ایستگاه‌های مختلف آتش نشانی شهر تهران به منظور مقابله با آب گرفتگی احتمالی و هرگونه حادثه دیگر در آماده‌باش کامل قرار گرفتند. همچنین براساس گزارش‌های دریافتی، بارش شدید باران باعث اختلال در خطوط تلفن در برخی از مناطق تهران شده است.

 باران و برف در تهران و ۵ استان
 
احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور نیز با بیان اینکه سامانه بارشی از ۲۴ ساعت گذشته وارد کشور شده است، گفت: این سامانه بارشی موجب شده تا باران و برف استان‌های تهران، اصفهان، لرستان، سمنان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی را دربر بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: