کد خبر: ۶۹۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
تعداد بازدید: ۴۹۳
شوشتری مدیر عامل جدید پدیده شاندیز در غرفه خبرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات حاضر شد و درباره آینده این شرکت و سهامدارانش توضیح داد.
توضیحات مدیرعامل جدید پدیده شاندیز: ۲۵۰میلیارد وام از موسسه میزان گرفتیم با سودش شده ۱۲۵۰میلیارد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، شوشتری مدیرعامل جدید پدیده شاندیز در گفتگوی مفصل خود را خبرگزاری خبرآنلاین به آینده این موسسه، پول سهامداران و بدهی های فراوانش به دیگر موسسات، بانکها و شرکتها توضیح داد.

بخشهای مهمی از سخنان شوشتری:
-به دلیل مشکلات قبلی امکان عرضه سهام پدیده شاندیز در بورس فراهم نشد.
-از موسسه میزان 6 سال پیش وامی به مبلغ 250 میلیارد تومان اخذ شده که با سود و جریمه دیرکرد، افزایش این وام با سود 46 درصد همراه بود که هم اکنون به 1250 میلیارد تومان رسیده.
-رقم بدهی هایی که قوه قضاییه برای پدیده شاندیز کارشناسی کرده کمتر از ارزش دارایی های موجود است.
-رسانه ها و خبرنگاران از مسئولانی که طبق صورتجلسات مختلف متعهد شدند مشکلات این شرکت را حل کنند، روند پیگیری و رفع مشکلات را مطالبه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: