کد خبر: ۶۹۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
تعداد بازدید: ۳۳۵
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی صبح یکشنبه یک تن و 240 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تریلی حامل برنج در ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند کشف کردند.
کشف بیش از یک تن تریاک از تریلی برنجبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا ، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی صبح یکشنبه یک تن و 240 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تریلی حامل برنج در ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند کشف کردند.
 
به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس ، سرتیپ پاسدار مجید شجاع افزود: محموله مواد مخدر در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری کشف شد.
وی اظهار کرد: خودرو حامل بار برنج گمرکی و پلمب شده و از مرزهای شرق بارگیری و به مقصد شهرهای مرکزی کشور درحال حرکت بود.
 
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی اولیه از خودرو به مورد ممنوعه برخورد نشد ولی با توجه به پلمب بودن بار خودرو و حالت روحی و روانی راننده و سرنشین آن، درخصوص فک پلمب بار تریلی با مقام قضایی و گمرگ استان هماهنگی شد و نماینده گمرک در محل حضور یافت .
 
سردار شجاع گفت: با حضور نماینده گمرک پلمب تریلی باز و تعدادی کیسه برنج توسط مأموران جابه جا شد و پس از چند ساعت پلیس 62 بسته تریاک با لفافه از زیر بار برنج تریلی خارج کرد.
 
وی تصریح کرد: در این ارتباط 2 نفر متهم دستگیر شدند و تحقیقات برای شناسایی سایر عوامل انتقال این محموله ادامه دارد .
 
ماموران نیروی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 19 تن مواد افیونی در مبارزه با قاچاقیچان کشف کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: