کد خبر: ۶۹۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۲۵۱
ساجدی خبر داد
رییس پلیس پایتخت از پاتک پلیس به 4000 انبار و محل دپوی کالای قاچاق خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا در حاشیه طرح عملیاتی برخورد با انبارها و باراندازهای قاچاق کالا با حضور در جمع خبرنگاران گفت: عملیات امروز دارای گستردگی زیادی بود و در جریان آن بیش از ۸۰۰ نقطه دپو و بارانداز کالای قاچاق شناسایی شد.

وی با بیان اینکه در این محل‌ها بیش از 4000 سوله و انبار نگهداری از کالای قاچاق وجود دارد، تصریح کرد: تمامی این انبارها شناسایی شده و تعداد قابل توجهی از آنها پاکسازی شد و موارد باقی‌مانده نیز تا ساعاتی دیگر پاکسازی می‌شود.

ساجدی نیا درباره آمار کشفیات و دستگیری‌ها نیز گفت: پس از اتمام عملیات در این خصوص آمار قطعی اعلام می‌شود؛ اما کشفیات قابل توجهی داشته‌ایم.

وی تاکید کرد که اجرای چنین عملیات‌هایی در راستای عمل به دستورات مقام معظم رهبری و حمایت از تولیدکنندگان داخلی ادامه خواهد داشت.

ساجدی نیا، این عملیات را یکی از عملیات‌های بی‌سابقه در برخورد با قاچاقچیان اعلام کرد و گفت: بیش از دو ماه است که اقدامات مأموران برای شناسایی و برخورد با این انبارها آغاز شده است و امروز فاز عملیاتی آن اجرا شد.

به گفته وی، انبارهای شناسایی شده، شناسنامه دارد می‌شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: