کد خبر: ۶۹۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
تعداد بازدید: ۲۸۳
معاون امداد و نجات هلال‌احمر البرز گفت: امدادگران استان در 16 پایگاه امداد و نجات و شعب هلال‌احمر استان مستقر شده‌اند.
آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر البرزبه گزارش خبرداغ ،«داوود رجبی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و بارش برف در مناطق کوهستانی، نیروهای امدادی در استان و مراکز شعب و پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری این استان آماده‌باش هستند.

وی ادامه داد: بدون شک بارش‌های پیش‌رو باعث لغزندگی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان می‌شود از همین‌رو نیروهای هلال‌احمراز امروز تا شنبه در حالت آماده‌باش هستند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر البرز گفت: پرسنل و امدادگران این جمعیت در 16 پایگاه امداد و نجات بین شهری و مراکز شعب و استان به‌صورت شبانه‌روزی مستقرهستند.

رجبی توضیح داد: هم‌اکنون نیروهای تیم‌های امداد و نجات، جاده‌ای، کوهستان و سیلاب برای کمک به آسیب‌دیدگان در پایگاه‌های استان البرز مستقر شده‌اند.

وی افزود: طی این مدت شماره 112 در سرتاسر استان به‌صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی و پاسخگویی به هموطنان خواهد بود.

این مسئول یادآور شد: در صورت بروز حوادث، شهروندان باید پیش از هرگونه اقدامی با هلال‌احمر تماس بگیرند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم برای خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان صورت بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: