کد خبر: ۶۸۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۵۸۶
فرمانده انتظامي شهرستان قلعه گنج از دستگيري شرور مسلح و سابقه دار در يك عمليات پليسي خبر داد.
دستگيري شرور سابقه دار در قلعه گنج کرمانفرمانده انتظامي شهرستان قلعه گنج از دستگيري شرور مسلح و سابقه دار در يك عمليات پليسي خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سرهنگ "علي پرنگ" با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره زور گيري و سرقت مسلحانه موتور سيكلت از شهروندان ،عمليات جهت شناسايي و دستگيري اين باند در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

وی ادامه داد : پس از اقدامات اطلاعاتي و تخصصي انجام شده ماموران انتظامي يگان امداد مخفيگاه يكي از اعضاي اين باند را يكي  از روستاهاي شهرستان شناسايي کرده و در يک عمليات غافلگيرانه او را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان قلعه گنج با اشاره به اينکه فرد دستگير شده داراي هفت فقره مشاركت در سرقت مسلحانه است،افزود: عمليات جهت شناسايي و دستگيري اعضاي اين باند همچنان ادامه دارد.

وي همچنين در ادامه گفت:اين شرور دستگير شده جهت بازجويي هاي بيشتر به اداره آگاهي انتقال و پس از سير مراحل قانوني به مقامات قضايي تحويل داده شد.

پرنگ در پايان خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و حضور محسوس و نامحسوس خود در سطح استان اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و مخلان امنيت عمومي ، نظم و آرامش مردم را بهم بزنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: