کد خبر: ۶۸۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
تعداد بازدید: ۵۳۷
دختر جوانی که حیوانات را مورد آزار و اذیت شدید قرار می‌داد و تصاویرشان را در اینستاگرام منتشر می‌کرد با شکایت صاحبان حیوانات بازداشت شد.
دختر حیوان‌ آزار بازداشت شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر ، دختر جوانی که حیوانات را مورد آزار و اذیت شدید قرار می‌داد و تصاویرشان را در اینستاگرام منتشر می‌کرد با شکایت صاحبان حیوانات بازداشت شد.
 
یک فعال حقوق حیوانات با اعلام این خبر گفت: با طرح شکایت صاحبان حیوانات و فعالان حقوق حیوانات از مرسده م.ش. در دادسرای جرایم رایانه ای، وکیل پرونده حکم بازداشت فرد مزبور را تحت عنوان اشاعه محتوای مستهجن و تهدید گرفت و نامبرده پیش از ظهر امروز بازداشت شد.

لیدا ضیا از گروه «۲۲ جفت چشم» که در حمایت از حیوانات فعالیت می‌کند از بانیان طرح شکایت بوده‌ است. به گفته وی افرادی که قصد سفر داشته اما امکان همراه داشتن حیواناتشان را نداشته‌اند با تبلیغات اینترنتی وی برای نگهداری حیوانات رو به رو شده و پس از تماس تلفنی حیوانات خود را در اختیار او قرار می‌داده‌اند.

مرسده. م.ش. نخستین بار پنجم فروردین ماه امسال با انتشار ویدیوهایی در اینستاگرام از آزار و اذیت شدید حیواناتی پرده برداشت که صاحبانشان برای نگهداری چند روزه به او سپرده بودند. انتشار این ویدیوها موجی از خشم و انزجار کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت و این اعتراض ها منجر به شکایت صاحبان حیوانات و حضور نیروی انتظامی و رهاسازی سگ‌ها و بازپس‌دهی آن‌ها به صاحبانشان شد.

مرسده.م.ش. پس از گفتگو با رسانه‌های بیگانه از منزل متواری شد اما بار دیگر با انتشار صداها و تصاویری از حیوانات در فضای مجازی، به تهدید شاکی هایش پرداخت و در این ویدیوها از الفاظ شنیع و تهدیدکننده نیز استفاده کرد. وی با انتشار صدایی از یک سگ در هنگام شکنجه و آزار و اذیت، صاحبان حیوانات را تهدید کرد که در صورت برآورده نکردن خواسته‌هایش حیوانات آنها و خود آنها را به سرنوشت حیوان آزار دیده دچار خواهد کرد. موضوعی که سبب شد با طرح شکایت در دادسرای جرایم رایانه ای، وکیل پرونده حکم بازداشت فرد مزبور را تحت عنوان اشاعه محتوای مستهجن و تهدید دریافت کند.

اگرچه م.ش پیش از ظهر امروز با حکم جلب قانونی بازداشت شده و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته است اما خلأ قانونی در زمینه حیوان‌آزاری سرنوشت او را دچار ابهام کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: