کد خبر: ۶۸۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۸۹۵
مقام‌های پلیس با بررسی این لوله دریافتند که ۷۵ کیلوکرم کوکائین به ارزش ۶ میلیون یورو یا ۵.۴ میلیون دلار در آن جاسازی شده بود.
فکرش را کنید که در جریان یک پیک‌نیک در بعدازظهری که بچه‌ها بادبادک‌بازی می‌کنند خانواده‌ای پیدا می‌شوند که بسته‌ای کوکائین به ارزش ۵ میلیون دلار را به طور تصادفی کشف می‌کنند؛ این حادثه‌ای است که در ایرلند روی داده است. 

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، «مایکل وان» که به همراه خانواده‌اش به ساحل رفته بودند به یک لوله اژدر‌مانند و عجیب و غریبی در امتداد ساحل لیسکانور برخورده‌اند. مقام‌های پلیس با بررسی این لوله دریافتند که ۷۵ کیلوکرم کوکائین به ارزش ۶ میلیون یورو یا ۵.۴ میلیون دلار در آن جاسازی شده بود. 

مقام‌های پلیس گفته‌اند که احتمالا این لوله در زیر سطح آب و یا بر روی یک کشتی باری یا کشتی دریایی متصل شده بوده است. 

سی ان ان اشاره می‌کند که این نخستین‌باری است که مقام‌های ایرلندی، چنین محموله باارزشی از کوکائین را کشف کرده‌اند. 

یکی از اعضای خانواده می‌گوید که درست مثل یک لوله بتنی قدیمی زنگ‌زده به نظر می‌رسید  وان اشاره می‌کند آنجایی تعجب کرد که دید این سیلندر فلزی با کلاهکی بتنی در انتهایش به گونه‌ای غیرمعمول جوش خورده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: