کد خبر: ۶۸۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
تعداد بازدید: ۱۲۵۴
فال روزانه سه شنبه 4 آبان 1395
متولد فروردین : گی پرتوافشانی می کند، شما شانس دیدن چیزهایی را دارید که معمولاً خارج از دسترس شما بودند. به جای اینکه از چیزهایی که پوشیده باقی مانده اند هراس داشته باشید، اکنون می توانید با یاری آنچه که آموخته اید کارتان را انجام دهید. زمانی که شما می خواهید با توجه به یافته های جدیدتان نقطه نظرات خود را تغییر دهید، قدرت شما افزایش پیدا می کند.

متولد اردیبهشت : شما امروز می‌توانید اثری بلند مدت در رفتارهای کوتاه مدت خود داشته باشید. این کار به شما این فرصت را می‌دهد تا با تغییرات کوچک به نتایج بزرگی برسید. اما کمتر احتمال دارد که شما اکنون مسئولیت مهمی را قبول کنید زیرا که شما می‌خواهید آزاد باشید تا اختیارات خودتان را کشف کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید به کسی جواب مثبت ندهید. تا زمانی که نفهمیده‌اید دلتان واقعاً چه می‌خواهد صبر کنید.

متولد خرداد : شما در این روزهای اخیر با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهید شد. اما خوشبختانه امیدی که شما به آینده دارید مانند یک پشتیبان از شما حمایت می‌کند تا بتوانید به اهدافی که در نظر داشته اید و کمی به تعویق افتاده اند برسید. زندگی شما در حال تغییر می‌باشد و تنها شخصی که راه‌های تغییر را باید بپیماید شما هستید پس بهتر است راه درست را با مشورت دیگران انتخاب کنید.

متولد تیر : شما امروز بین ایده‌های بلند پروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از هفته جدیدی که پیش رو دارید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

متولد مرداد
: امروز شما در حالت و خلق خوشی و تفریح هستید و خوشبختانه بیش از آنکه فکرش را بکنید این کار راحت است. تنها مشکل وقتی است که این نکته را کشف می‌کنید بیشتر از آنکه انتظار داشته باشیداین کار پیچیده و دشوار است. انرژی قبلی خود را برای موضوعات ساده و بی اهمیت هدر ندهید؛ فقط با نور درونی و راهنمای خود در روز پیش بروید و صبر کنید تا این دشواری‌ها بگذرند.

متولد شهریور
: امروز ناگهان در یک لحظه شما از آینده‌ای که همیشه از شما دوری می‌کرد باخبر می‌شوید و به شما می‌گوید که آن کلید راهنمایی که شما همیشه بدنبالش می‌گشتید و پیدایش نمی‌کردید، ناگهان پیدا می‌شود و به نظر می‌رسد که همیشه همان جا بوده است. دیدگاه جدید شما احتمالا با تغییرات همگام می‌شوند، پس آماده باشید برای ترقی یک موقعیت دلسرد کننده را مدیریت کنید و آن را به جلو پیش بروید. وقتی که ببینید در راهی که قدم برداشته بودید در حال پیشرفت هستید احساس بهتری خواهید داشت.

متولد مهر
: شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یكی همكاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت كردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینكه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما كه خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نكنید كه نباید در مورد یك كار صحبت كنید بلكه فقط باید آن را انجام دهید.

متولد آبان : تمرکز کردن بر روی تواناییهایتان و ارزش قائل شدن برای شغلتان امروز برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخودار است. اما شما امروز واقعاً این کار را نکرده‌اید. این سخن به معنی این نیست که شما انسان تنبلی هستید، بلکه فقط به این دلیل است که شما از شغلی تکراری و قدیمی خسته شده و ترجیح می‌دهید که استعدادهای خلاقانه‌تان را گسترش دهید.

متولد آذر : امروز تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، چرا که بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید. البته منظورمان این نیست که شما نسبت به آرزوهای خود بی توجه هستید؛ بلکه فقط در مورد اینکه زمان بندی تان ایده آل هست یا نه مطمئن نیستید. حتی اگر همه چیز در ظاهر خیلی عالی نباشد، درهای شانس و اقبال شما تا مدتی بسته خواهد ماند. پس مدتی صبر کنید تا بفهمید که چه کار می‌خواهید بکنید و بعد با فرض اینکه کارتان پیش خواهد رفت با برنامه‌هایتان پیش بروید.

متولد دی : باوجود اینکه در سال جدید خوشی‌ها و لذت‌های جدید به زندگی تان راه پیدا کرده است، ولی اکنون شما احساس سرخوردگی می‌کنید! شاید شما دوران سخت و پرتنشی را پشت سر گذاشته باشید، اما حالا آسمان نورانی تر شده و افق‌های روشنتری پیش رو دارید! اما مشکلات هم کمین کرده و در راه هستند و اگر کنترل برنامه هایتان از دستتان در برود دلسرد و ناامید خواهید شد. با رد کردن و نادیده گرفتن واقعیات زندگی فقط اتفاقات غیر قابل اجتناب را به تاخیر می‌اندازید. شما می‌توانید با هوشمندی و آگاهی نگرش‌های منفی را در خود شناسایی کرده و آنها را به افکار مثبت تبدیل کنید.

متولد بهمن : شاید امروز فردی شاد و پر نشاط وارد زندگی‌تان شده و زندگی‌تان را از این رو به آن رو كند. اگر این اتفاق افتاد سعی نكنید كه ماجراهای احساسی را تحت كنترل خود درآورید، فقط هر جا شما را به دنبالش كشید همراهش بروید. اما تا زمانی كه این كار را نكرده‌اید نباید انتظار رابطه‌ای عاشقانه را داشته باشید. هنگام قضاوت كردن در مورد خود و دیگران هرچقدر از منطق و عقل خود استفاده نكنید بهتر است.

متولد اسفند
: امروز از یك طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر كار فرار كنید و یا اینكه حداقل تا جایی كه امكان دارد كار كمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست كه شما می‌خواهید كسی را گول بزنید؛ بلكه معنی این حرف این است كه شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی كاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید كه جیم شدن از سر كار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به كارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه كسی را ناراحت نكنید.


پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: