کد خبر: ۶۸۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
تعداد بازدید: ۳۹۰
فرمانده انتظامي استان از کشف 407 دستگاه گوشي تلفن همراه قاچاق از يک دستگاه خودرو کاميونت که در پوشش حمل چوب درختي اقدام به حمل کالاي قاچاق از مرزهاي غربي کشور مي کرد، در اتوبان "تهران – کرج" خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، سردار «کامراني صالح» در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، اظهار داشت : در پي دريافت گزارش هايي مبني بر انتقال يک محموله گوشي تلفن همراه قاچاق توسط تعدادي از عناصر قاچاقچي از مرزهاي غربي کشور به استان البرز بلافاصله پيگيري موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان  قرار گرفت.

 

وي با بيان اينکه ماموران با انجام اقدامات فني و پليسي حين کنترل خودروهاي عبوري دراتوبان "تهران - کرج" ،به يک دستگاه کاميون ولو مشکوک شدند و دستور توقف دادند، افزود: در بازرسي دقيق از اين خودرو که به ظاهر حامل بار چوب درختي بود ، تعداد 407 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه با برندهاي هاي معروف خارجي و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکي معتبر که به طرز ماهرانه اي در داخل تاج خودرو ، باک گازوئيل ، جعبه هاي بغل و بدنه خودرو جاسازي شده بود، کشف شد.

 

اين مقام ارشد انتظامي گفت: راننده و سرنشين خودرو پس از انتقال به پليس آگاهي در اعترافات خود مالکيت کالاهاي مکشوفه را نپذيرفتند و اظهار داشتند که اين خودرو را از شخصي در مرزهاي غربي کشور تحويل گرفته و اطلاعي از وجود کالاي قاچاق ندارند.

فرمانده انتظامي استان البرز با بيان اينکه پيگيري موضوع به صورت ويژه در دست بررسي است، بيان داشت : ارزش محموله مکشوفه پنج ميليارد ريال برآورد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: