کد خبر: ۶۸۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
تعداد بازدید: ۴۰۳
در پی درگیری دو برادر بر سر اختلاف حساب با یکدیگر، یکی از آنان به ضربه گلوله اسلحه شکاری مجروح و در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت.
ماجرای تیراندازی در شهرک شهیدرجایی مشهد چه بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد بوستانی، فرمانده انتظامی مشهد، اظهار کرد: بعدازظهر روز جمعه 30 مهرماه درگیری دو برادر 30 و 35 ساله که گویا به علت اختلاف حساب با هم دچار مشکل شده بودند، اوج می‌گیرد و در این درگیری جوان 35 ساله برادر کوچک خود را با تیراندازی به وسیله اسلحه شکاری به ضرب دو گلوله از ناحیه شکم مجروح می‌سازد.

 

وی افزود: اعضای خانواده با مشاهده این صحنه وحشتناک موضوع را به فوریت‌های پزشکی 115 اطلاع داده و مصدوم توسط تیم اورژانس پزشکی به بیمارستان انتقال می‌یابد.

 

وی اظهار داشت: جوان 30 ساله‌ تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفته است و جستجوهای پلیسی برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: برابر بررسی‌های اولیه و با توجه به اظهارات اعضای خانواده، این دو برادر بر سر یک مساله ساده با هم درگیر شده‌اند که ناتوانی در کنترل خشم و پایین بودن آستانه صبر و تحمل متاسفانه چنین حادثه‌ تاسف‌باری را رقم زده است و شهروندان باید مراقبت و هوشیاری بیشتری برای خود کنترلی و پیشگیری از وقوع اتفاقات این چنینی داشته باشند. 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: