کد خبر: ۶۸۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۴۹۰
سخنگوی فراکسیون امید از برگزاری جلسه هیات رئیسه این فراکسیون در عصر امروز خبر داد.
به گزارش خبرداغ،بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اعلام خبر برگزاری جلسه عصر امروز فراکسیون امید، عنوان کرد: امروز هیات رئیسه فراکسیون امید تشکیل جلسه می‌دهد؛ این جلسه در راستای‌‌ همان جلسات هفتگی فراکسیون است.

وی افزود: با توجه به اینکه مجلس هفته گذشته تعطیل بود، موفق نشدیم این جلسه را برگزار کنیم برای همین قرار شد امروز این جلسه را تشکیل دهیم تا از مسائل روز عقب نمانیم.

سخنگوی فراکسیون امید یادآور شد: در این جلسه مسائل سیاسی روز مورد بررسی قرار می‌گیرد تا برای شروع به کار مجلس در هفته جاری آمادگی لازم را داشته باشیم یکی از همین مسائل بررسی خبر استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در جلسه امروز هیات‌رئیسه فراکسیون تلاش می‌کنیم اصل صحت و سقم این خبر را مورد بررسی قرار دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: