کد خبر: ۶۸۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۶۱۶
عضو اخراجی فدراسیون فوتبال عربستان از این فدراسیون به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کرد.
تهدید بی سابقه عضو اخراجی علیه فوتبال عربستان؛ احتمال تعلیق سعودی هابه گزارش خبرداغ ،دکتر عبدالطیف بخاری، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عربستان سعودی که به خاطر افشاگری درباره اقدامات پشت پرده باشگاه الهلال جهت رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای این کشور با تعلیق فعالیت یک ساله و جریمه 300 هزار ریالی مواجه شده بود، شکایت خود را به دادگاه بین المللی عالی ورزش ارجاع داد.

 

عبدالطیف بخاری پس از ارجاع شکایت خود به CAS گفت: «با شکایت من تصمیم سختی برای فدراسیون فوتبال عربستان گرفته می‌شود و شاید سرنوشت محرومیت فدراسیون فوتبال کویت در انتظار عربستان هم باشد. هر چند منافع ملی ایجاب می‌کند در این مسیر قرار نگیرم، اما هنوز هم می‌خواهم بدانم چه کسی حکم محرومیت مرا در کمیته انضباطی تنظیم و رد درخواست تجدیدنظر را اتخاذ کرده است.»

 

عضو تعلیقی فدراسیون فوتبال عربستان دو ماه قبل با انتشار پیامی اعلام کرد اتفاقات مرموز و پنهانی در حال صورت گرفتن است تا تیم الهلال به مقام قهرمانی لیگ حرفه‌ای این کشور برسد.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: