کد خبر: ۶۸۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۶۴۹
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز پنجشنبه را با حضور ملی‌پوشان خود در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز کرد.
به گزارش خبرداغ،"به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان از ساعت 11 امروز پنجشنبه تمرینات خود را پس از یک روز استراحت با حضور ملی‌پوشان در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی شروع کردند.

 

*تمرین پس از صحبت‌های برانکو آغاز شد. ایوانکوویچ ابتدا به ملی‌پوشان و دیگر اعضای تیم به جهت پیروزی ایران برابر کره جنوبی تبریک گفت و از ملی‌پوشان خواست با تلاش مضاعف و تمرکز بالا در دیگر بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی ظاهر شوند.

 

*از حاشیه‌های تمرین امروز شوتزنی و کری خوانی کریم باقری، ایگور پانادیچ و مارکو استیلینوویچ در زدن شوت به سمت دروازه بود.

*محمود خوردبین سرپرست تیم هم در کنار زمین حضور دارد و امور مربوط به تیم را برای اردوی پیش از بازی برابر نفت تهران انجام می‌دهد.

 

*دروازه‌بان‌ها هم کار خود را زیر نظر ایگور آغاز کردند و بازیکنان نیز با مارکو به گرم کردن پرداختند.

*سید جلال حسینی، وحید امیری و رامین رضائیان برای ریکاوری دور زمین دویدند و مهدی طارمی و محمد انصاری در تمرینات گروهی شرکت کردند.

 

*فوتبال هدفمند اولین بخش تمرین بود که پس از گرم کردن در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

*سانتر از جناحین و شوت به سمت دروازه مرحله بعدی تمرین بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: