کد خبر: ۶۸۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید: ۸۲۷
کارلوس کی‌روش در شبی به یادماندنی به اولی اشتیلیکه درس فوتبال داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران توانست با ارائه فوتبالی منطقی و حساب شده، کره جنوبی را شکست دهد. بازی در ابتدا کاملا غیر منتظره بود. تیم ما که در سه بازی قبلی اش شروعی آرام و محتاطانه داشت،در این بازی شکلی کاملا تهاجمی به خود گرفته بود به گونه ای که در دقایق ابتدایی توانستیم روی پرتاب دست بیرانوند و ضدحمله طراحی شده توسط حاج صفی و جهانبخش صاحب موقعیت برای گلزنی شویم. بعد از اینکه بازی از تب و تاب اولیه افتاد،بازیکنان ما در اقدامی حساب شده توپ را به کره ای ها دادند و خود زمین را برداشتند. به گونه ای که مالکیت بالای قرمزپوشان در نیمه اول هیچ کمکی به آن ها نکرد.
در ادامه، بازی شجاعانه و هجومی یوزپلنگان ایرانی نتیجه داد و در دقیقه 24 روی حرکت دونفره جهانبخش و رضاییان و ضربه اروپایی سردار آزمون، ایران مزد بازی خوبش را در نیمه اول گرفت. در آغاز نیمه دوم همه منتظر حملات پردامنه کره جنوبی به روی دروازه ما بودند اما تیم ملی ایران با ارائه یک بازی حساب شده و عدم قرار گیری در لاک دفاع مطلق،توانست به آسانی از تک گل نیمه اول حفاظت کند و چه بسا اگر مهاجمین ما در ضد حملات دقت بیشتری می داشتند، می توانستیم اختلاف گل را به بیش از عدد یک برسانیم.
نگاهی به آمار بازی نشان می دهد که لایق این سه امتیاز خانگی بوده ایم. علاوه بر مالکیت توپ بیشتر در مجموع دو نیمه، ایرانی ها در طول 90 دقیقه حتی یک بار هم به تیم مهمان اجازه ندادند که به سمت دروازه‌شان شوت بزند.
در کنار همه اتفاقات مثبت داخل زمین، نمی شود از رفتار فوق العاده هواداران در استادیوم گذشت.رفتار خوب و درستی که اجازه نداد روی سکوها هم آب در دل کسی تکان بخورد. عزاداری باشکوه مردم در کنار همه تشویق ها و حمایت هایشان از تیم، بدون شک در برد مقتدرانه تیم ملی موثر بود. حاضرین در استادیوم برندگان واقعی بازی دیشب بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: