کد خبر: ۶۸۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۱۰۶۵
کروز: برای کره ای ها کری خواندم و بچه ها هم با قدرت مرا همراهی کردند؛
مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «مشت خود را گره کردیم تا جواب مشت کره ای ها را بدهیم!»
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،روز گذشته و سر تمرین تیم ملی کشورمان اتفاق جالبی افتاد و ملی پوشان با کارگردانی اوسیانو کروز دستیار کارلوس کی روش مشت های خود را گره کردند و عکس انداختند.

 

کروز که در حین مشت گره کردن ملی پوشان ایرانی به زبان انگلیسی کری می خواند در این رابطه اظهار داشت: «همان طور که کی روش به بچه ها گفته بود کره ای ها به سمت مردم ایران مشت های خود را گره کردند. ما هم امروز مشت های خود را گره کردیم تا جواب محکمی به حریف بدهیم. البته جواب اصلی مانده است که داخل زمین خواهیم داد.»

 

وی همچنین افزود: «من وقتی شور و اشتیاق ملی پوشان ایرانی را دیدم به وجد آمدم و برای کره ای ها کری خواندم که بچه ها هم با قدرت مرا همراهی کردند.»

 

دستیار کی روش از پیش بینی بازی ایران و کره جنوبی امتناع کرد اما گفت: «پیش بینی در فوتبال کار درستی نیست ولی همین قدر بدانید روحیه ما بالاتر از کره ای هاست که معلوم است به خاطر سه شکست گذشته حسابی از تیم ملی ایران ترسیده اند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: