کد خبر: ۶۸۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۹۲۶
پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «پنج ثانیه برف» با بازی رویا تیموریان، فرشته صدرعرفایی و آزاده صمدی آغاز شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه نمایش، بازیگران «پنج ثانیه برف» آخرین روزهای تمرین خود را سپری می‌کنند تا این نمایش را به‌عنوان تازه‌ترین کار مرتضی میرمنتظمی پس از ایام عزاداری دهه‌ی اول محرم در تالار حافظ روی صحنه ببرند.

رویا تیموریان، بازیگر سینما و تئاتر با بازی در این نمایش پس از مدت‌ها به صحنه‌ی تئاتر برمی‌گردد و فرشته صدرعرفایی و آزاده صمدی هم دو بازیگر دیگر این نمایش هستند. کنار این بازیگران سپیده صباغ و سارا لاهوت هم به ایفای نقش می‌پردازند. ضمن این‌که عباس جمالی که نویسندگی این نمایش را برعهده دارد به‌عنوان تنها بازیگر مرد در این نمایش بازی می‌کند.

تبلیغات این نمایش از مدت‌ها قبل آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است که این نمایش فقط 15 شب در تالار حافظ اجرا شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت‌های اینترنتی مشخص و گیشه‌ی تالار حافظ بلیت‌های این اثر نمایشی را تهیه کنند. بلیت‌های این نمایش فقط در سه روز اول با 30 درصد تخفیف به فروش خواهد رسید.

این اثر، تازه‌ترین نمایش مرتضی میرمنتظمی و گروه تئاتر مشق، بعد از اجرای آثاری هم‌چون «مالی‌سویینی»، «P2»، «ابرها»، «فرکانس»، «زن،مرد» و «فیلقرمز» محسوب می‌شود که این‌بار «پنج ثانیه برف» قرار است در تالار حافظ روی صحنه برود.

«پنج ثانیه برف» از 25 مهرماه هر روز ساعت 20:30 در تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت.

لیست عوامل اصلی این نمایش عبارتند از: نویسنده: عباس جمالی، کارگردان و طراح صحنه و لباس: مرتضی میرمنتظمی، مجری طرح: محمد قدس، طراح نور: عبدالصادق مصدق، طراحی صدا و موسیقی: محمدرضا جدیدی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: امیر ابراهیم‌زاده، مدیر اجرایی: رضا درویش، منشی صحنه: زهرا آقا بلاغی، مدیران صحنه: حمیدرضا گودرزی، سالار یعقوبی، گروه تبلیغات مجازی: هه ژار رمضانی، ساناز تیموری، امیر قالیچی و مشاور رسانه‌ای: سام بهشتی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: