کد خبر: ۶۸۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۸۷۵
کارگردان مطرح سینما و تلویزیون می گوید منتظر تحلیل روانشناسان و جامعه شناسان در خصوص علت استقبال مردم از سریال هایی مانند «شهرزاد» هستم.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: حسن فتحی کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص اینکه چرا کمتر در محافل سینمایی حضور دارد، گفت: بیشتر به خاطر مشغله کاری است. به هر حال به موقعیت‌هایی می‌رسیم که بیشتر باید در خانه نشست و در خلوت کار کرد تا اینکه در محافل سینمایی حضور داشت. من اولی را ترجیح می‌دهم؛ چون در نهایت معرف ما افکار، آثار و کیفیت آثار ارائه شده ما خواهد بود.

کارگردان «شهرزاد» در پاسخ به این سوال که چرا این مجموعه محبوبیت فراوانی به دست آورده و مخاطبان به شدت منتظر فصل دوم آن هستند گفت: واقعا نمی دانم و بی تعارف باید رفت از خود مردم پرسید اما من در ادامه همان سنت قصه گویی در آثار قدیمی خودم و توجه ویژه ای که به فضای تهران قدیم دارم، «شهرزاد» را ساختم.

فتحی خاطرنشان کرد: چه خوب می شود تعدادی از جامعه شناسان و روانشناسان زمانی که می بینند سریالی مانند شهرزاد که با این موج استقبال در ایران و خارج روبرو شده است، ریشه های روانشناختی و جامعه شناختی این موفقیت را تحلیل کنند و من همچنان منتظرم که این دو طیف آثار خود را عرضه کنند و آن ها را بخوانم تا دلیل این موج استقبال را بفهمم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: