کد خبر: ۶۸۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۵۰۴
سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: اعضای هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان برای دوره جدید شش‌ماهه فعالیت مشخص شدند.
به گزارش خبرداغ ،حیدرعلی حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت: در جلسه روز ۱۳ مهرماه، با اکثریت آرای اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آقای سید علی نکویی به‌عنوان رئیس و آقایان مرتضی تهرانی و فتح‌الله معین به‌عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

او به انتخاب دیگر اعضای هیات‌ رئیسه اشاره کرد و افزود: در ادامه رأی‌گیریمحمود ابراهیمی به‌عنوان دبیر، حیدرعلی حجتی به‌عنوان سخنگو و امیر احمد زندآور به‌عنوان مدیریت اجرایی برای دوره جدید فعالیت انتخاب شدند.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان با اشاره به رویکرد آینده این شورا گفت: حرکت در فضای سیاسی استان بر اساس هم‌افزایی و هم‌گرایی احزاب اصلاح‌طلب و همچنین فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای مشارکت بالای مردمی در انتخابات سال ۹۶ و حضور فعال در این عرصه از مهم‌ترین رویکردهای این شورا در دوره پیش رو است.

او به تصویب اصلاحات برخی مواد آیین‌نامه این شورا در این جلسه اشاره کرد و گفت: ازجمله موارد مصوب شده در این زمینه می‌توان به کاهش تعداد اعضای حقیقی عضو شورا و همچنین فعال شدن کمیته جوانان شورا با حضور اعضای کمیته‌های جوانان احزاب عضو اشاره کرد.

حجتی در زمینه وضعیت همگرایی احزاب اصلاح‌طلبان در اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه این همگرای حول محور شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان وجود دارد که البته باید باسعه‌صدر، ایجاد مشارکت، به‌روزرسانی ساختار‌ها با لحاظ کردن نظرات احزاب مختلف و استفاده از پتانسیل‌های ارزشمند احزاب عضو شورا، پیوسته از این همدلی و وحدت پاسداری کرده و از آن به‌عنوان دستاوردی ارزشمند، محافظت کنیم.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا در زمینه اخبار منتشر شده پیرامون تغییر استاندار اصفهان گفت: انتقاداتی به نحوه فعالیت و مدیریت استاندار اصفهان در دولت تدبیر و امید در فضای سیاسی استان مطرح است که بسیاری از آن‌ها از سوی بزرگان اصلاحات به شخص استاندار محترم نیز منتقل شده است.

او افزود: در این زمینه نقطه نظرات و دغدغه‌ها به دولت محترم تدبیر و امید ارائه شده و امیدواریم دولت با دید کلان نسبت به همه مسائل، بهترین تصمیم را در این زمینه اتخاذ کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: