کد خبر: ۶۸۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۶۳۲
بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه معراجی‌ها ورقی از غم فراق خانواده شهداست، گفت: جبهه مدافعین حرم ریشه در دفاع مقدس دارد و امروز باید در سینما به آن توجه شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از صحبتهای بازیگر سینما درباره مدافعین حرمخبرگزاری فارس: مهران رجبی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم مقاومت و تأثیرات آن در جامعه و بین عموم مردم، خواستار توجه هر چه بیشتر به فرهنگ دفاع مقدس شد و اظهار داشت: دفاع مقدس مانند نگینی در قلب تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران درخشش دارد.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان تصریح کرد: ژانر دفاع مقدس در سینما بسیار ارزشمند است؛ زیرا ابعاد مختلف هشت سال جنگ تحمیلی را تصویرسازی و واقعیت‌ها را بیان می‌کند.

رجبی با گذری به پشت جبهه‌ها و بیان دل‌تنگی‌های پدران و مادران رزمندگان اضافه کرد: بنده در مجموعه معراجی‌ها، نقش پدر یک شهید جاویدالاثر را بازی کردم؛ پدران و مادران زیادی وجود دارند که هنوز چشم‌انتظار فرزندان خود هستند.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان تأکید کرد: جبهه دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) از دفاع مقدس سرچشمه گرفته است و اکنون مادران و پدران رزمندگان مدافع حرم همانند دوران دفاع مقدس چشم‌انتظار آمدن فرزندان خود هستند.

رجبی با اشاره به اینکه خیلی از پدران و مادران شهدا به رحمت خدا رفته‌اند، اضافه کرد: غم فراغ همانند دوران دفاع مقدس اکنون در فضای جبهه دفاع از حرم آل‌الله(ع) با لباس مدافعان حرم دیده می‌شود.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه مجموعه معراجی‌ها یک ورق از غم فراغ خانواده‌های شهدا به‌ویژه شهدای جاویدالاثر است، تصریح کرد: اکنون هم خیلی از خانواده‌های شهدا با این درد دست به گریبان هستند.

رجبی ادامه داد: تا پدر نشده باشید، متوجه نمی‌شوید که چرا پدر و مادر، نگران فرزندان خود هستند و چقدر سخت است که فرزند را از دست بدهی ولی ندانی که کجاست.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اظهار کرد: رفتن و نیامدن فرزندی که با خون دل بزرگ شده، قصه‌ای تلخ است؛ اما این شهادت‌ها برابر عظمت اسلام و روح وطن‌دوستی ناچیز است و اجری عظیم پیش خداوند متعال دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: