کد خبر: ۶۸۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
تعداد بازدید: ۷۱۴
مهناز افشار گفت: از بچه‌های ۷ تا ۱۶ سال دعوت می‌کنیم در مسابقه نقاشی با موضوع «خانواده من» و مسابقه انشا با موضوع «پدر و مادر خوبی خواهم بود اگر...» شرکت کنند.
همکاری مهناز افشار با عموهای فیتیله‌ای‌به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: مهناز افشار سخنگوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» به مناسبت شانزدهم مهر روز جهانی کودک، از کودکان و نوجوانان ۷ تا 16 سال دعوت کرد در مسابقه بزرگ نقاشی و انشای این پویش شرکت کنند.
 
این بازیگر سینما با اعلام این‌خبر گفت: از بچه‌های ۷ تا ۱۶ سال دعوت می‌کنیم در مسابقه نقاشی با موضوع «خانواده من» و مسابقه انشا با موضوع «پدر و مادر خوبی خواهم بود اگر...» شرکت کنند.
 
این مسابقه به دعوت عموهای فیتیله‌ای و با هدف شناسایی رویاها و غم‌های احتمالی که کودکان و نوجوانان در خانه‌های خود با آن روبه‌رو هستند، برگزار می‌شود.
 
سخنگوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» با تاکید بر اینکه شناسایی بحران‌ها، سوالات ذهنی و رویاهای بچه‌ها می‌تواند موجب پیشگیری از آسیب‌ها شود، افزود: از آقایان محمد مسلمی، حمید گلی و علی فروتن (عموهای فیتیله‌ای) دعوت کردیم با توجه به محبوبیت و مقبولیتی که در میان بچه‌های سراسر ایران دارند، برگزارکننده مسابقه بزرگ زنگ انشا و نقاشی پویش بدسرپرست تنهاتر است، باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: