کد خبر: ۶۸۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
تعداد بازدید: ۵۰۷
دادستان کل کشور گفت: دشمن در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به هویت اسلامی و نسل جوان است و برای این منظور باید با برنامه‌ریزی دقیق وارد شد.
نظر دادستان کل کشور درباره برگزاری کنسرت‎هابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری عصر امروز در مراسم پانزدهمین سالگرد آیت‌الله علامه ایازی و دو فرزند برومندشان و یادواره 108 طلبه و روحانی حوزه علمیه رستمکلا، اظهار کرد: فضاهای مجازی، جنگ نرم دشمن برای براندازی بنیان خانواده‌ها است.

وی افزود: نابودی اخلاق اسلامی و فرهنگ شیعی و اسلامی از توطئه‌ها و ترفندهای دشمن است تا بنیان خانواده‌ها را هدف گرفته و با ضربه زدن به این اصل مهم، اخلاق، خانواده و جامعه را به نابودی بکشاند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه فرهنگ شهید و شهادت در جامعه در گرو پندها و اندرزهای حکیمانه علمای دینی و روشنگری‌های مجاهدانه این بزرگواران ایجاد شده است، یادآور شد: باید این فرهنگ اسلامی و ارزشی در کنار ولایت‌مداری در جامعه رشد و رونق یافته و با دشمن مقابله شود.

این مسؤول افزود: قیام عاشورا، محرم و خون پاک سیدالشهداء(ع) و یاران وفادارش سبب بیداری در جهان شده است و شهدای ما با الگوبرداری از این شهدا و آرمان‌های بلند امام حسین(ع) جانانه رد میدان نبرد گام نهادند و به شهادت رسیدند و اکنون شهدای مدافع حرم نیز، ادامه‌دهنده راستین شهدای انقلاب و کربلای حسینی هستند.

منتظری ادامه داد: حوزه‌های علمیه در تربیت علما و عالمان دینی و هدایت‌گران جامعه نقش بسزایی داشته‌اند و تقدیم 108 طلبه و روحانی شهید از حوزه علمیه جعفریه رستمکلا بیانگر مداومت و تلاش علامه ایازی برای تربیت شاگردانی در مسیر اسلام و حقیقت بوده است که این راه همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه عزاداری‌ها و شادی‌ها باید در جامعه باشد و وجود این دو در کنار هم به جامعه پویایی می‌بخشد، خاطرنشان کرد: همچنان که در مراسم‌های شهادت، عزاداری انجام می‌شود در اعیاد هم برنامه‌های شاد برای مردم در نظر گرفته شده و اجرا شود تا شادی به جامعه و در بین مردم تزریق شود.

نظام با ارکسترهایی که مخالف معیارهای اسلامی عمل کنند، مخالف است

دادستان کل کشور افزود: ما با فعالیت ارکسترهایی که فعل حرام انجام می‌دهند، متضاد با معیارهای اسلامی عمل می‌کنند و نظام با آن مخالف است، مخالف هستیم و اجازه نمی‌دهیم در جامعه اسلامی چنین فعالیت‌های حرامی رواج پیدا کند و نباید در نظامی که مدعی اسلامیت است، زمینه گناه را فراهم کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه قرآن و نظام جمهوری اسلامی ایران، برای تمام مسائل برنامه دارد، ادامه داد: کسانی که در نظام فعالیت می‌کنند، نمی‌تواند خارج از این سیستم حرکت کنند و رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه، رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار، فرماندار، شهردار و همه کسانی که در نظام کار می‌کنند باید در چارچوب نظام عمل کنند.

منتظری با اشاره به حقوق‌های نامتعارف، افزود: مسائلی امروز در جامعه مطرح است که اسلام و نظام این مسائل را قبول ندارد و مکتب اسلام اجازه نمی‌دهد اختلاف طبقات آنقدر زیاد باشد که یک مدیر حقوق 90 میلیونی دریافت کند و یک کارمند، حدود 900 هزار تومانی، اسلام این مسائل را قبول ندارد و چنین عملکردها و مشکلات به مدیر خائن بر می‌گردد که بیت‌المال برای او ارزش ندارد.

وی در پایان با بزرگداشت پانزدهمین سالگرد آیت‌الله علامه ایازی و دو فرزند برومندشان و یادواره 108 طلبه و روحانی حوزه علمیه رستمکلا، گفت: اساس و بنیان مجلس ما فرهنگ است و جایگاه شهید و عالم بسیار بالا است که در مکتب علمای دین به این درجه رسیده‌اند و باید در تمام مراحل زندگی مراقب نفوذ دشمن بوده و با حفظ بصیرت در مسیر ولایت‌مداری حرکت کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: