کد خبر: ۶۸۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
تعداد بازدید: ۱۱۴۷
یک توریست 40 ساله ایرانی در ترکیه به قتل رسید.
قتل یک توریست ایرانی در ترکیه / ۶ نفر با چاقو به او حمله کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ پنجشنبه گذشته، چند شهروند ترک، دو توریست ایرانی 40 و 29 ساله را به مکانی تفریحی در شهر استانبول بردند و پس از آن ایرانی ها مورد ضرب و شتم با چاقو قرار گرفتند. وضعیت مرد 40 ساله پس از این دعوا وخیم بود و با وجود انتقال به بیمارستان، او جان خود را از دست داد.

پس از آن پلیس با استفاده از دوربین های امنیتی شش نفری را که با توریست های ایرانی دعوا کردند را شناسایی و آن ها را بازداشت کرد.

بازرسی های بعدی نشان داد که در یک عمل هماهنگ شده راننده ای این توریست ها را به مکانی تفریحی برده و پس از آن این شهروندان ترک قصد اخاذی از دو گردشگر ایرانی داشتند، از آنها مبلغ بیشتری از آنچه که توافق شده بود را طلب کرده بودند که این موضوع باعث درگیری و ضرب و شتم میان آنها شد.

گفتنی است پلیس با استناد به تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته، توانسته است 6 نفر را به اتهام قتل عمد و زخمی کردن عمدی در این ماجرا دستگیر کند.

گفتنی است این افراد به اتهام قتل عمد و زخمی کردن عمدی به زندان فرستاده شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: