کد خبر: ۶۸۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
تعداد بازدید: ۷۹۰
فیلمبرداری فیلم سینمایی «دعوتنامه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهرداد فرید آغاز شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه صبا: فیلمبرداری فیلم سینمایی «دعوتنامه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهرداد فرید آغاز شد.

شقایق فراهانی مقابل دوربین «دعوتنامه» مهرداد فرید رفت

بالاخره پس از چندین‌بار وقفه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «دعوتنامه» با نقش‌ آفرینی شقایق فراهانی و کارگردانی مهرداد فرید در مشهدمقدس آغاز شد.

این فیلم داستان زندگی یک جیب‌بر را روایت می‌کند که از روش جیب‌بری از جیب زائران حرم امام رضا(ع) امورات خود را می‌گذراند. پس از گذشت چندی، با رخ دادن اتفاقی در زندگی این جیب‌بر، وی از کار خود پشیمان می‌شود اما…

فرید پروانه ساخت «دعوتنامه» را سال گذشته دریافت کرد و خود تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده گرفته است. این کارگردان، ساخت فیلم‌های سینمایی «بی‌تابی بیتا»، «زن‌ها شگفت‌انگیزند»، «از ما بهتران»، «همخانه» و «آرامش در میان مردگان» را در کارنامه خود دارد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: