کد خبر: ۶۸۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
تعداد بازدید: ۴۵۳
رئیس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت:در ساعت 12روز جمعه میزان ریزگردها در آسمان اهواز یک هزار و 536میکروگرم برمترمکعب گزارش شده است که 10 برابر حد مجاز است.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایرنا: رئیس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت:در ساعت 12روز جمعه میزان ریزگردها در آسمان اهواز یک هزار و 536میکروگرم برمترمکعب گزارش شده است که 10 برابر حد مجاز است.

شهریار عسکری جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از صبح روز جمعه 6 شهرستان در استان خوزستان درگیر پدیده گرد و غبار شده اند که اهواز بیشترین میزان ریزگردها را دارد.
وی گفت: همچنین طبق آخرین آمار به دست آمده میزان ریزگردها در سوسنگرد یک هزار و 87، شوشتر 727، امیدیه 422، بهبهان 129 و اندیمشک 256 است.

رئیس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان بیان کرد: همچنین طبق آمار ساعت 11 صبح امروز میزان ریزگردها در اهواز یک هزار و 429، سوسنگرد یک هزار و 221، شوشتر 589، امیدیه 383، بهبهان 137 و اندیمشک 210 میکروگرم برمترمکعب گزارش شده است که روند افزایش را نشان می دهد.

طبق پیش بینی هواشناسی استان دلیل این ریزگردها وزش بادشدید در داخل کشور و نیز کشور عراق است که تا پایان امروز ادامه دارد.

آخرین پدیده گرد و غبار شنبه هفته جاری در چهار شهرستان خوزستان رخ داد که بیشترین میزان گرد و غبار در شهرستان ماهشهر 4.4 برابر حد مجاز بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: