کد خبر: ۶۸۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
تعداد بازدید: ۸۳۶
بحث حضور اشکان دژاگه در پرسپولیس بار دیگر حاشیه ها را به اردوی این تیم کشانده است. هرچقدر برانکو تلاش می کند این حواشی را از تیمش دور کند، برخی بدشان نمی آید که با گل آلود کردن این آب، ماهی های درشتی بگیرند.
به گزارش خبرداغ،پس از شایعه حضور اشکان در پرسپولیس برخی پا را فراتر گذاشتند و حتی مشخص کردند که او قرار است جای چه بازیکنی را در این تیم بگیرد. با اینکه برانکو اعلام کرد هیچ جای خالی برای اشکان ندارد، عده ای اعلام کردند گولچ به زودی از تیم جدا می شود تا دژاگه سرخپوش شود.

 

قطعا اشکان بازیکن بسیار خوبی است و حضورش در هر تیمی می تواند کمک شایانی به آن تیم باشد اما مربیان سرخ ها ترجیح می دهند در حال حاضر جای هر ستاره ای، آرامش داشته باشند. موضوعی که حتی مدیران و نزدیکان این تیم هم تلاشی برای به دست آوردنش نمی کنند و حتی بعضا به این شایعات دامن زده و بدشان نمی آید مدتی سر زبان ها باشند.

 

گولچ که روز گذشته در تمرینات سرخپوشان حضور نداشت از امروز به جمع شاگردان برانکو اضافه می شود تا شایعه جدایی اش را تکذیب کند. اگر مدیران این تیم بار دیگر سرخود تصمیم بگیرند و بازیکنی را جایگزین این فرد کنند، باید منتظر ماند تا چندی دیگر، شکایتی جدید در فیفا برای سرخپوشان به راه بیفتد.

 

ابتدا باید منتظر ماند و دید برانکو از رضاییان که به اصرار برخی راهی تیم شده استفاده خواهد کرد یا خیر و بعد، به فکر تحمیل بازیکنان بعدی باشند. شاید برانکو به همین دلیل است که رضاییان را نیمکت نشین کرده. چون می داند بازی دادن به او، این توهم را در برخی به وجود می آورد که چراغ سبز نشان داده تا بازیکنان بعدی شان را هم به تیم اضافه کنند.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: