کد خبر: ۶۸۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۱۷۸۶
سیدحسین حسینی مسابقات را روی نیمکت بود و فقط در چند بازی تدارکاتی فرصت بازی به ‌دست ‌آورد.
به گزارش خبرداغ ،سیدحسین حسینی از ابتدای فصل جاری لیگ برتر که بعد از دو سال به استقلال آمده، غیر از بازی اول که مقابل نفت علی دایی به میدان رفت، باقی مسابقات را روی نیمکت بود و فقط در چند بازی تدارکاتی فرصت بازی به ‌دست ‌آورد.

 

 او در این مدت به جرگه متأهلین هم پیوست ولی کمتر لب به سخن گشود. حسینی دیروز با خبرورزشی از بازی اول فصل تا امروز حرف زد.

 

با شرایط ناآماده در دیدار اول برای استقلال به میدان رفتی
سیدمهدی رحمتی محروم بود و من هم بعد از سه ماه که تمرین نکرده بودم، باید برای استقلالی که دو سال پیش از این تیم جدا شده بودم، بازی می‌کردم. همه این مشکلات را به وضعیت ناآماده بدنم اضافه کنید تا ببینید چه شرایطی داشتم. آن هایی که این وضعیت را داشته‌اند، می‌دانند من چه می‌گویم.

 

فیزیوتراپی هم می‌کردی؟
دقیقاً یک ماه تمام فیزیوتراپی داشتم. در همان روزها هر سایت و روزنامه‌ای را هم باز می‌کردم، می‌نوشتند فلان دروازه‌بان در حال پیوستن به استقلال است تا حسینی از لیست کنار گذاشته شود و از این نظر هم تحت فشار بودم. باید در دو، سه هفته مانده تا بازی آماده می‌شدم...

 

... آماده شدی؟
بیشتر سعی کردم خودم را از نظر ذهنی آماده کنم تا بدنی

 

چطور؟
از حمید بابازاده کمک گرفتم و در آن مدت دقایق بازی را برای خودم تصویرسازی می‌کردم و دائم به خودم می‌گفتم در آخر بازی بهترین بازیکن زمین شده‌ام. در حال حاضر هم فکر می‌کنم ۳۰، ۴۰ درصد نسبت به ابتدای فصل بهتر هستم.

 

در نیمه دوم هم مصدوم شدی
بیشتر قصدم این بود که فشار نفت تهران را کم کنم. اتفاق خاصی برایم نیفتاد. همه فکر کردند، من مصدوم شده‌ام. آن روز رحمتی که محروم بود و روی نیمکت هم هیچ‌کس نبود که جایگزین من شود. تماشاگری هم که در ورزشگاه نبود و در کل برای من که بعد از دو سال برای استقلال بازی می‌کردم، شرایط آن بازی خیلی دشوار بود و شکر خدا بازی را نباختیم و هر کس هم بازی را دیده بود، از عملکردم ابراز رضایت می‌کرد.

 

رحمتی چه گفت؟
خیلی خوشحال بود و به من تبریک گفت.

او بعد از آن روز در مصاحبه‌ای عنوان کرد وقتی تو را می‌بیند، یاد جوانی‌هایش می‌افتد
بله! ۵ فصل پیش که برق شیراز بودم، الگوی دروازه‌بانی‌ام سیدمهدی رحمتی بود. وقتی به استقلال پیوستم، از اینکه کنارش بودم، خیلی خوشحال شدم. او خودش هم به من گفت وقتی مرا می‌بیند، یاد جوانی‌هایش می‌افتد. در همان بازی اول هم برخی از دوستانم می‌گفتند در خلال بازی بعضی از رفلکس‌هایم را که می‌دیدند، فکر می‌کردند رحمتی درون دروازه ایستاده است. می‌خواهم روزی من هم یک رحمتی دیگر برای استقلال شوم.

 

گفته می‌شود در انزلی تو بازی می‌کنی؟
هنوز که حرفی در این‌باره به من زده نشده است. من تمریناتم را دنبال می‌کنم و این روزها شرایطم بهتر از ابتدای فصل است. اگر بازی کنم، همه تلاشم را خواهم کرد که استقلال گل نخورد.

 

با بازی در انزلی آشنایی کامل داری؟
من دو سال در انزلی بازی کردم و روزهای خوب و بدی را کنار هواداران فوتبالی این شهر سپری کردم. ورزشگاه تختی انزلی جو خاص خودش را دارد ولی بازی در ترکیب استقلال قطعاً حس متفاوتی با ملوان خواهد داشت. هر تصمیمی علی‌آقا بگیرد، من آن کار را انجام می‌دهم.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: