کد خبر: ۶۸۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۹۶۶
عامل کشتار در یکی از مراکز خرید در واشنگتن، با ردیابی‌های مأموران پلیس دستگیر شد.
به گزارش خبرداغ ،پسر 20 ساله ترک تبار «ارکان چتین» نام دارد که اسلحه به دست وارد فروشگاه شده و به سوی مشتریان آتش گشود که در این جنایت هولناک 4 زن و یک مرد کشته شدند.

 

در این حادثه هولناک که شامگاه جمعه به وقت محلی رخ داد، عامل جنایت پس از ورود به فروشگاه بی‌هدف به سوی مردم آتش گشود.

 

به گزارش سی‌ان‌ان، پسر ترک‌تبار از ترکیه به امریکا مهاجرت کرده و اقامت قانونی و دائمی آن کشور را داشت.


انگیزه جنایت چه بود؟
 عامل جنایت درنخستین بازجویی‌ها ادعا کرده به خاطر شکست عشقی و جدایی دختر مورد علاقه‌اش دچار به هم ریختگی شدید روحی و روانی شده بود و به همین خاطر در اقدامی جنون‌آمیز به مرکز خرید هجوم برده است.

 

پلیس پیشتر اعلام کرده بود که مظنون تیراندازی اسپانیولی زبان است و با تفنگ شکاری قربانیان خود را از پا درآورده است. براساس اعلام پلیس، دختر مورد علاقه پسر جنایتکار در مرکزخرید کار می‌کرده و ضارب قصد انتقامجویی از او را داشته که مرتکب این جنایت هولناک شده است.

 

افسران پلیس از خانه این مهاجر ترک‌تبار 3 اسلحه مختلف که به طور قانونی خریداری شده بود پیدا کرده‌اند.


اظهارات دوست  قاتل
یکی از دوستان عامل جنایت به واشنگتن پست گفت: هرگز تصور نمی‌کردم که «چتین» تبدیل به یک قاتل شود. با وجودی که می‌دانستم او ازنظر روحی دارای مشکلات جدی شده است. او که از «ادانا»ی ترکیه به امریکا مهاجرت کرده بود این اواخر بشدت افسرده و گوشه‌گیر شده بود.

 

یکی از شاهدان عینی کشتار نیز گفته: ضارب قبل از تیراندازی نام یک زن را فریاد زده و بعد هم تیراندازی کرده است. تاکنون خبری مبنی بر اینکه دختر مورد علاقه پسر جنایتکار نیز در میان قربانیان بوده یا نه منتشر نشده است.

ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: