کد خبر: ۶۸۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۳۲۶
جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها موظفند پس از دریافت شکایت، رسید ارائه دهند.
به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس: سردار مهدی معصوم بیگی گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها موظفند پس از دریافت شکایت، پس از ارائه رسید به شاکی پرونده، به فوریت اقدامات بعدی خود را برابر قانون انجام دهند و این موضوع به کلانتر‌ها و پاسگاه‌ها، ابلاغ شده است.

وی افزود: ضابطان دادگستری موظفند شکایت کتبی یا شفاهی مردم را در هر زمان قبول کنند و در صورت شفاهی بودن شکایت باید در صورت مجلس، قید و به امضای شاکی برسد و علاوه بر آن شاکی را از حق درخواست جبران خسارت و بهره مندی از خدمات مشاوره‌ای و سایر معاضدت‌های حقوقی آگاه کنند.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا، رعایت حقوق شهروندی را موضوع بسیار اساسی و مهمی دانست و تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی از تکالیف قانونی، اخلاقی و حرفه ای ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها است که موجب افزایش عملکرد مثبت پلیس و مشارکت بیشتر مردم در تولید امنیت خواهد شد.

وی گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و رحمت نظام اسلامی است که مظلوم و کسی که مورد ظلم واقع شده است از او کمک می گیرد و ناتوان به او پناه می برد و کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مظهر کمک به ستمدیده و احیا کننده حق مظلوم هستند.
کلمات کلیدی: کلانتری ، شاکیان ، شکایت ، رسید
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: