کد خبر: ۶۸۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید: ۸۷۵
برانکو حق دارد مخالف باشد؟!
تیم فوتبال پرسپولیس باید چند روز دیگر در جام حذفی به مصاف حریف ناشناخته خود یعنی قشقایی شیراز برود اما با غیبت 6 بازیکن اصلی خود مواجه است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،قرعه‌کشی مرحله یک‌سی‌ودوم جام حذفی با حضور باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شد و پرسپولیس به قشقایی شیراز، تیمی از دسته دوم باشگاه‌های کشور برخورد کرد.

 

این اتفاق در حالی رخ می دهد که پرسپولیس به دلیل داشتن ملی پوشان متعدد، هم اکنون در تمرینات نیز دچار مشکل است و برای قرار گرفتن مقابل این حریف گمنام با ترکیبی جدید به میدان برود.

 

غیبت علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، رامین رضاییان، وحید امیری و مهدی طارمی باعث شده تا دست برانکو ایوانکوویچ برای گذراندن یک دیدار آسان بسته باشد.

 

پرسپولیسی‌ها اصرار دارند بدون بازیکنان ملی‌پوش به مصاف این تیم نمی‌روند! اما احتمالا با تغییر پست چند بازیکن و میدان دادن به جوانان پرسپولیس در این بازی حاضر می شود.

 

البته برانکو نباید نگران چیزی باشد و می تواند در این بازی حذفی به بازیکنان پشت خط مانده‌ای مثل بوژیدار رادوشوویچ گلر کروات، آنتونی گولچ، پل یانسکی اوکراینی، حامد آقایی، شهاب زاهدی و کرملاچعب میدان بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: