کد خبر: ۶۸۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
تعداد بازدید: ۶۵۰
توسط منصوریان صورت گرفت؛
نگاه مداوم سرمربی استقلال به سکوها و واکنش او به طرف هواداران نشان می‌دهد که در هر بازی هوش و حواسش را در بین هواداران جا می‌گذارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،استقلال در بازی با ذوب آهن تغییرات زیادی داشت. علیرضا منصوریان در خطوط مختلف این تیم تغییر ایجاد کرد و نتیجه‌اش را هم دید اما آنچه این روزها گفته می‌شود این است که منصوریان بنا به خواسته هواداران استقلال این تغییرات را در ترکیب تیمش داده است.

 

گویا هواداران استقلال خواسته‌اند تا هرایر مگویان از ترکیب اصلی بیرون بیاید و یعقوب کریمی که خصوصیت تهاجمی بیشتری دارد به ترکیب استقلال راه پیدا کند. یا اینکه علی قربانی به ترکیب اضافه شود و سیستم تهاجمی تری به زمین برود.

 

منصوریان هم در بازی با ذوب تغییرات وسیعی در ترکیب خود ایجاد کرد تا هواداران راضی شوند. نگاه مداوم منصوریان به سکوها و واکنش او به طرف هواداران استقلال نشان می‌دهد که در هر بازی سرمربی استقلال هوش و حواسش را در بین هواداران جا می‌گذارد.

 

سرمربی جوان استقلال البته با برد مقابل ذوب خودش را برای ادامه کار در استقلال بیمه کرد ولی شرایط تیمی استقلال نشان می‌دهد برای ادامه کار هنوز خیلی کار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: