کد خبر: ۶۸۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
تعداد بازدید: ۴۲۷
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: سه میلیون و 810 هزار نفر از 25 خرداد تا 15 شهریور ماه در مراکز اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده و از امکانات این مراکز استفاده کردند.
فرشید سیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به عبارت دیگر در ایام تابستان امسال هفت میلیون و 842 هزار نفر روز در قالب 772 هزار و 389 خانوار در مراکز فرهنگیان پذیرش شده اند. 
وی اضافه کرد: در این ایام، 527 پایگاه پذیرش، 26 هزار و 61 کلاس درس در سه هزار و 272 مدرسه پذیرای فرهنگیان بودند و هشت هزار و 393 نفر کادر اجرایی عهده دار پذیرش، اسکان و پذیرایی از مهمانان فرهنگی بودند.
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش یادآورشد: از آنجا که باید مدارس برای آغاز بازگشایی مدارس آماده می شد، از 15 شهریورماه پذیرش مسافر در مراکز اسکان انجام نشد و اکنون تمامی مدارس برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس آماده و تحویل مدیران شده است.
سیاری اضافه کرد: بررسی فرایند اسکان تابستانی فرهنگیان توسط ناظران مستقر در مراکز نشان از احساس رضایت و خرسندی همکاران فرهنگی نسبت به سال های قبل بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: