کد خبر: ۶۸۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
تعداد بازدید: ۴۱۵
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از وقوع حادثه اسیدپاشی در روز گذشته (سه‌شنبه) در محله گیشا خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از وقوع حادثه اسیدپاشی در روز گذشته (سه‌شنبه) در محله گیشا خبر داد.

محمد شهریاری گفت: پس از وقوع این حادثه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ اطلاع داده شد و مأموران با حضور در خیابان 37 محله گیشا متوجه شدند دختر ۲۴ ساله‌ای دچار سوختگی با اسید شده است.

وی بیان کرد: پس از بررسی‌ها مشخص شد دختر جوان در منزل فردی اقامت داشته و مدت ۳ سال با این پسر دوست بوده و شب حادثه هم در منزل وی بوده است.

شهریاری خاطرنشان کرد: حسب اظهارات این دختر جوان، مشخص شد که وی از ارتباط این پسر با یک دختر دیگر با خبر شده و بر سر همین موضوع با یکدگیر درگیر شده اند و در نهایت پسر نیز محتویات یک بطری را که اسید بوده به صورت این دختر می‌ریزد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در پایان گفت: در حال حاضر مظنون این پرونده متواری بوده اما اقدامات لازم برای دستگیری وی انجام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: