کد خبر: ۶۸۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
تعداد بازدید: ۴۹۵
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با تاکید بر اینکه ایران تعهدات خود در برجام را به صورت تمام و کامل انجام داده است، گفت: رئیس جمهور در سخنرانی خود مسئله پایبندی به برجام و توقعاتی که از طرف مقابل است را مطرح خواهد کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در گفتگویی اظهار داشت: یکی از محورهایی که رئیس جمهور در سخنرانی خود مطرح خواهد کرد مسئله برجام و انجام تعهدات ایران و توقعاتی است که از طرف مقابل داریم.
 
وی با تاکید بر اینکه ما تعهدات خود را به صورت تمام و کامل انجام داده ایم، افزود: میخواهیم که طرف مقابل هم به صورت کامل و تمام تعهدات خود را انجام دهد.
 
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل خاطرنشان کرد: راه بسیار طولانی ای را آمده ایم و هنوز مسیر بسیاری هم در پیش است که باید طی کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: