کد خبر: ۶۸۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۳۰۶
ناطق نوری به نقل قول اخیری که از وی مطرح شده بود واکنش نشان داد. اشاره او به مباحثی بود که بعد از دیدار اخیر جمعی از اعضای جبهه اعتدالگرایان با وی مطرح شد و بنا بر روایت‌های مطرح شده از سوی افرادی از این جبهه، ناطق گفته بود که به جز روحانی به دنبال گزینه دیگری هم باشید.
ناطق نوری تاکید کرد: من گزینه‌ای به جز روحانی برای انتخابات سال 96 ندارم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ؛ حجت الاسلام والسملمین علی‌اکبر ناطق نوری  در حاشیه جشن بزرگ عید غدیر خم جمعیت هلال احمر به نقل قول اخیری که از وی مطرح شده بود واکنش نشان داد.

چندی پیش خبری در مورد دیدار جمعی از اعضای جبهه اعتدالگرایان با وی منتشر شد که به نقل از ناطق چنین مطرح شد که به جز روحانی به دنبال گزینه دیگری هم باشید.

اما ناطق نوری در این‌باره گفت: جمله‌ای از من نقل شد و تحلیل‌هایی به آن خورد و موافق و مخالف درباره آن همه‌جور حرف زدند.

وی تاکید کرد: این جعل و ساختگی است و من رسماً تکذیب می‌کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این باره توضیح داد: گروهی پیش من آمدند و بعد از آن جلسه از من نقل شد که «به آنها گفتم به غیر از روحانی بروید گزینه‌های دیگری را هم دنبال کنید» ؛ این حرف بی‌ربطی است.

وی افزود: این گروهی که پیش من آمدند نظر دیگری داشتند؛ من به آنها گفتم از اینجا که بیرون می‌روید این حرفتان را دیگر تکرار نکنید. به آنها گفتم اگر شما خودتان را طرفدار روحانی می‌دانید باید از ایشان حمایت کنید.

ناطق تاکید کرد: من هم به آقای روحانی نظر موافق دارم؛ هم دوست من است و هم ایشان را موفق می‌دانم.

وی در پایان ضمن اعلام حمایت از روحانی گفت: ان‌شاءالله روحانی هم در صحنه است و خواهد بود و من گزینه دیگری غیر از او برای انتخابات سال 96 در ذهنم نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: