کد خبر: ۶۸۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۷۶۹
موسوی با لباس مبدل تماشاگر قهرمانی بسکتبال؛
تیپی که سید والیبال برای تماشای فینال بسکتبال زده بود، عجیب به نظر می رسید؛ انگار او عامدانه می خواست با این تیپ مبدل شناسایی نشود! تیم ملی بسکتبال ایران با تکرار پیروزی مقابل تیم ملی بسکتبال کره جنوبی قهرمان چلنج کاپ آسیا شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، فینال فیبا چلنج آسیا در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تماشاگران ویژه ای داشت.

 

چهره های سرشناسی نظیر احسان روزبهانی، بوکسور نام آشنای ایران که برای حمایت از حامد حدادی و یارانش به سالن بسکتبال رفت و سید محمد موسوی، سید مشهور والیبال که به تماشای قهرمانی بسکتبال نشست.

 

در این میان پوشش و تیپ ظاهری سید محمد موسوی عجیب و جالب بود. سید والیبال با یک گرمکن شلوار ورزشی، تی شرت و کلاه به گونه ای که به راحتی قابل شناسایی نباشد، به سالن 12 هزار نفری آزادی رفت و در اقدامی ارزشمند نه تنها تماشاگر بازی فینال ایران و کره جنوبی بود که مثل یک هوادار آسمانخراش های بسکتبال را تشویق کرد.

 

تیم ملی بسکتبال ایران با تکرار پیروزی مقابل تیم ملی بسکتبال کره جنوبی قهرمان چلنج کاپ آسیا شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: