کد خبر: ۶۸۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
تعداد بازدید: ۵۱۸
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید موقتی و گردوخاک در استان های تهران، قم، البرز، اصفهان قزوین و سمنان خبر داد.
گردو خاک موقتی در راه تهرانبه گزارش خبر داغ به نقل از جام جم، احد وظیفه در گفت‌وگو با تسنیم در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور در سه روز آینده اظهار کرد: جریانات شمالی که در روزهای گذشته وارد نوار شمالی شده بود و بارش های باران و رگبار در استان های شمالی را به ارمغان آورد رفته رفته از شمال شرق خارج خواهد شد.

وی افزود: بارش های باران تا اواخر وقت امروز در سواحل دریای خزر و استان های شمالی ادامه دارد و ساکنان این مناطق از فردا (دوشنبه) آسمانی صاف و نیمه ابری به همراه افزایش دما را مشاهده می‌کنند.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: دمای هوای نوار شمالی کشور از فردا تا انتهای هفته افزایش پیدا می‌کند و این روند در سواحل دریای خزر و استان اردبیل محسوس‌تر خواهد بود.

وظیفه با اشاره به فعال شدن جریانات جنوبی در کشور گفت: پیش‌بینی می‌شود که افزایش ابر، وزش باد موقتی و باران پراکنده در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان را در بر بگیرد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه از عصر و اواخر وقت امروز باد شدید موقتی و گرد و خاک در برخی استان های کشور ایجاد می‌شود، افزود: این وضعیت در بخش‌هایی از استانهای تهران، قم، اصفهان، قزوین، البرز و سمنان ایجاد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: